Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 24. marts 2013

Man kan hvis man vil

Jeg elsker at træne om søndagen, fordi det er min fridag fra job og dermed lidt bedre tid til at træne. Først stod den på pool og afslapning og til min overraskelse kunne jeg bestille grøntsager uden sovs og uden olie/smør. Dette er ikke normal i Indien, da maden ofte er med masser af sovs/dal og gerne en masse olie. Så det var super fedt at få nogle let kogte grøntsager til frokost idag...

Efter afslapning ved pool, var det jo så tid til at træne. Skulder og løb var på programmet. Jeg havde lidt en plan i mit hoved med løb, men turde ikke helt sige det højt for mig selv.
Jeg startede med at ville løbe 5 km, som så blev til 6 km, ahh så kunne jeg da lige løbe op på 8 km. Og da jeg kom dertil var mit mål i sigte.... 10 km. Det var virkelig super dejligt at få løbet denne distance igen, da det er ved at være nogle måneder siden sidst. Og der er jo kun 3 uger til mit 10 m løb i Nord Indien. Så fedt at vide at jeg kan - tiden var ok (47.02 min), men målet er at løbe den hurtigere til løbet. Jeg må bare give den gas her de sidste 3 uger.

Men det med at nuppe lige en ekstra km, når man løber er virkelig mental træning - især på et løbebånd. Man kan hvad man vil og for mig er det blot ikke at lytte til hovedet, da hovedet siger fra før kroppen. Så lad dig ikke snyde af, hvad hovedet nogle gange begynder at fortælle dig - du kan meget mere !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar