Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 10. marts 2013

I can run...

Jubii igår morges stod den på træning og var mere end almindelig træt. Så træt at jeg var tæt på ikke at komme afsted. Og når jeg er træt er jeg ligeledes umotiveret, og havde virkelig ikke lyst til træning. Jeg fik sparket min korpus afsted og gik igang med rygtræning. Men tror jeg brugte ca 20 min i centeret, før jeg først kom ordentlig igang. Nå men fik da kørt et par hæderlige ryg øvelser igennem og over på løbebåndet.

Da energien ikke helt var i top, ville jeg ikke løbe på tid, men blot i alm tempo, for at være sikker på at gennemføre 5 km. Og det gik faktisk over al forventning.. Tempoet var ikke at prale af, men det var super fedt at mærke, at jeg kunne løbe 5 km uden besvær. (5 km på lidt under 25 min) Var ikke presset og kunne sagtens have forsat noget længere. Det eneste der ikke var helt på toppen, var mit knæ. Jeg turde ikke løbe mere end 5 km, af frygt for det ville gå galt.

Men så fedt at opleve overskud under mit løb igen - der er lys for enden af tunlen igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar