Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 31. marts 2013

Hulubulu..

Ja jeg har været lidt fraværende, men desværre med en god grund - SYGDOM. Har ligget i sengen i 3 dage nu og er stadig ikke rask.
Det er hårdt og især når ens hoved stresser over alt det man gerne vil nå. Træning, arbejde, indkøb, forberedelser til ferie... Ja jeg har ferie i næste uge og har bare at være rask. Skal en tur til Istanbul og derefter DK - glæder mig, eller det vil sige jeg kan ikke helt overskue det nu, men håber det kommer.

Lige nu er fokus bare på at blive rask. Prøver at opmuntre mig selv lidt med en gang updates fra Loaded Cup - ihh hvor jeg godt gad det var mig.
Idag er der nemlig bodyfitness (min kategori) så er lidt spændt. Følg billed opdatering her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar