Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 5. marts 2013

Nye mål...

Uden at vide om mit knæ vil som jeg vil, så har jeg sat mig et nyt mål: et nyt 10 km løb her Indien. Jeg føler mig langt fra i form til det, men det kan der vel arbejdes på. Løbet er allerede den 14 April, så der er jo ikke så længe til.

Training going well???? Hmm lets get it started first
Mange vil mene at 10 km, kan jeg måske nemt nuppe, men for mig handler det ikke kun om at gennemføre - men at gennemføre i en tilfredsstillende tid. Jeg tror aldrig jeg kommer til at løbe ½ eller hel marathon, selvom det er total populært i tiden. Men jeg har hverken lysten til det og hvis jeg skal have en tid jeg kan stå inde for, så kræver det MEGET træning.

Nå men jeg må jo teste mit knæ imorgen og begynde at komme igang med det løb igen. Om ikke andet så får jeg i det mindste oplevet en ny spændende by her i Indien :-)
10 km = 2 runder af 5 km ruten. Mic tager 2 x hele runten = marathon

Ingen kommentarer:

Send en kommentar