Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 8. marts 2013

Searching..... found it

Så har jeg fået gang i min netshopping igen. Elsker at netshoppe, men kan også bruge oseaner af tid på det. Det er lidt mystisk, men jeg skal helst lige undersøge ALLE muligheder mht bedste pris, hvilke alternativer produkter jeg kan købe med, levering mm.

Jeg starter altid med at have et bestemt produkt jeg søger efter. Denne gang var det mit elskede chokolade proteinpulver fra Scitec Nutrition - Delite. Det smager fantastisk og virkelig dessert agtigt. Jeg blander det blot med lidt vand og spiser det som en mousse, som et mellemmåltid på jobbet. Normalt kan jeg godt køre lidt kold en et mærke eller en smag, men denne har holdt ved i virkelig lang tid og jeg er langt fra træt af smagen - tværtimod, så glæder jeg mig til hver gang jeg skal spise det.

Nå men jeg søgte og søgte efter dette produkt, på indiske og europæiske hjemmesider, men blev enig med mig selv om, det nok var nemmest at købe det lokalt (Indien) mht fragt.
Så efter mange dages søgen fandt jeg siden med den bedste pris og så går add on jo igang. Hvad er der ellers på hjemmesiden jeg kunne tænke mig at ligge i kurven - fragten er jo betalt, så....

Jeg fik købt lidt pre workout pulver og et nyt protein pulver jeg ikke har prøvet før, så det glæder jeg mig til. Jeg bestilte faktisk mere end hvad der er på billedet, men det kommer i næste levering....

Pakkepost - del 1 af 2

Ingen kommentarer:

Send en kommentar