Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 17. marts 2013

Yde for at kunne nyde...

Stod tidligt op igår for at løbe en tur på stranden og det gik faktisk godt. Fik løbet 6 km med kun lidt brok fra knæet. Men ikke noget jeg kunne mærke bagefter. Tror det er begyndt at blive lidt psykologisk. Jeg kan helt bestemt mærke det, men løber nok også og venter på det kommer... Nå men efter 4 km begyndte det at være lidt hårdt, men heldigvis kom der en løber og overhalede os (aldrig prøvet det før på stranden da alle går) så jeg satte efter ham. Var lige ved at give op, da han så stoppede. Hmm nå men forsatte videre og fik de 6 km i hus. Træt men glad...

I morges var der så løb igen på programmet, men denne gang på løbebåndet. Havde god energi da jeg havde fået masser at spise igår (slik og alt muligt usundt) så benene føltes ret gode. 8 km på 36.28 min - det var jeg ret godt tilfreds med. Knæet brokker sig stadig on/off når jeg løber men det har det fint nu.
Løbeturen var også tiltrængt, for idag er det afslapningstid - pool og brunch. Det er den bedste brunch jeg nogen sinde har fået. Billederne taler vist for sig selv.... Kan kun sige av min mave, og ja jeg spise selv alle tallerknerne op og lidt til... Føler mig som en strandet hval her ved poolen efter brunch...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar