Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 7. marts 2013

Kage form

Nu er der jo nedtælling til 10 km her i Nord Indien om ca 1 måned, så træningen blev skudt igang igår. Stod tidligt op og løb en tur udenfor, som ikke er helt nemt her i Mumbai. En tur igennem gaderne, videre igennem fuld traffik med masser af dyt, derefter igennem slumområde med lange blikke og tilsidst løb på stranden. Stranden er ikke en badestrand men den er perfekt at løbe på, og temperaturen om morgenen er super dejlig.
MEN det er min form ikke. Jeg ved ikke helt hvor langt jeg fik løbet, men nok ca 6 km og det var ikke nemt. Det var hårdt og følte min løbeform var helt væk. Der skulle virkelig kæmpes og farten var ikke noget at prale med.

Imorges var det så igen afsted til træning. Denne gang i fitness centeret med lidt styrke først og derefter løb. Igen var det mega hårdt. Jeg plejer at kunne løbe 5 km uden at være mega presset, men det er ikke status pt. Jeg gruer lidt for de 10 km, når nu 5 km føles som en marathon.
Men jeg fik kæmpet mig igennem de 5 km på 22.39 min. Det skal og kan forbedres. Så fokus er nu på at kunne løbe 5 km med noget bedre overskud og så må jeg tage den derfra.

Knæet har det heldigvis ok - tør ikke presse det meget mere end 5 km pt, men vil langsomt prøve at øge distancen senere hen.

Kører stadig på "nej tak" bølgen og prøver at få styrke, løb og kost til at gå op i en højere enhed, så min ønskede form kan komme tilbage.
Smiler kun fordi løbetræningen netop er overstået :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar