Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 3. april 2013

Fremgang og stilstand

Jubiii jeg er på ferie i Istanbul, men er desværre stadig præget af sygdom. Det går fremad og meget bedre men er ikke helt på toppen endnu.
Det stresser mig enormt meget når nu jeg ikke har trænet i 8 dage... Det er altså ret lang tid i min verden og især når jeg ikke har været det mindste aktiv nogen af dagene.
Jeg havde selvfølgelig valgt hotel med fitness men er nu lidt spændt på om jeg får det brugt. Vil bare gerne være rask nu.

Mit løb er jo også allerede om 1 1/2 uge og det kommet ikke til at gå godt. Træningen denne gang har mildt sagt været dårlig, med en omgang sygdom oveni. Nå men jeg fokuserer bare på at komme tilbage på sporet igen, så jeg kan komme igang med at træne igen...


Hmm inspiration i fitness?
Dagens morgenmad. Min appetit er heldigvis ved at komme tilbage efter sygdom

Ingen kommentarer:

Send en kommentar