Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 26. april 2013

Fredags hygge

Idag fik jeg endelig ordentlig aftensmad. Der er gået lidt for meget snacks og yoghurt med proteinpulver og mysli (smager jo fantastisk).
Men det duer ikke. Med mere træning på programmet skal der ordentlig mad på bordet. Jeg kan jo ikke forvente resultater, hvis jeg ikke har min kost med mig. For kosten er vigtig. Faktisk mere vigtig end de fleste går og tror.

Du kan træne nok så meget, men hvis der ikke er styr på kosten vil du aldrig opnå det fulde resultat.

Nå men tilbage til aftensmaden. Det blev til dejlig simpel og nem mad: pasta med kylling og masser af grøntsager. Kyllingen for stegt i forvejen, hvilket gjorde retten nem og hurtig at lave. Jeg køber ofte store potioner kylling ind, og fryser derefter potioner ned, til aftener som denne, hvor det gerne må være nemt.

Der blev da også til dessert idag. Har fundet mig en ny yndlings is. Uden sukker og med lavt fedt og kalorie indhold. Og så smager den fuldt ud lige så godt som en almindelig is.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar