Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 22. april 2013

Morgenløb og nyt mål

Imorges stod den på løb i Joggers Park, som er en lille park ca 1 km fra lejligheden. Den er lille, da en runde i parken er ca 300 m, så der skal nogle runder til. Langt de fleste går i parken, men ikke mig. Eller det vil sige min form er virkelig elendig, så måtte ned og gå.
Den ligger ellers meget idyllisk ned til vandet, med palmer og en lille legeplads i midten.

Men ud over min ringe form, så kan jeg også mærke der er blevet varmere hernede. Jeg lå nok 1/2 time efter jeg kom hjem og eftersvedte.

Men uh hvor var det hårdt. Efter 3 km havde jeg krise. Fik kæmpet mig op på 4 km og måtte jeg desværre ned at gå. Efter 1 min på gåben fik jeg samlet mig selv sammen til at løbe igen. 5 km på 25.42 min. Tror aldrig jeg har været så langsom før. Nå men med lidt over 1 km hver vej derned, kom mit løbetur op på 7,6 km ialt. Har nok sammenlagt kun løbet de 5 af dem.

Og hvorfor så al det fokus på løb???? Ja jeg har mig et nyt mål,så løber af stablen om lidt over en måned....... 10 km løb i Singapore... Jeg vil og jeg kan. Skal iform igen og jeg vil have en god tid. Så nu skal der trænes. Jeg glæder mig faktisk ret meget, til både at opleve denne by og se, hvordan de afvikler en løbe konkurrence.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar