Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 28. april 2013

Fuel - forventningspres?

Er helt vild med dette her nye lørdags koncept, hvor jeg ikke længere skal arbejde, men nu har en alm weekend :-)
Derfor var træningen igår ikke tidligt om morgenen, hvilket var dejligt at tage det stille og roligt. især også med træningen, da jeg ikke havde en bagkant med at skulle på arbejde bagefter.

Så det blev til skulder, mave og løb. Syntes selv jeg fik trænet godt igennem og presset mig på alle fronter. Løb er nu kommet under 25 min på 5 km (hvilket stadig er langt fra min normale hastighed, men men det går fremad).

Styrke var super dejligt - jeg blev også lidt ekstra klar, da jeg fik mit nye fitness kort, hvor mit efternavn var noget de ikke helt finde ud af.... Fuel..
Så følte jeg måtte leve op til mit efternavn til træningen. Masser af power og fuel.. He he.

Nå men Michael fik lige filmet lidt ryg, da jeg trænede bagskulder. På trods af en lang trænings pause syntes jeg nu det ser meget fornuftigt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar