Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 23. april 2013

Sikke en dejlig dag det er idag...

På vej til mit nye fitness center.
Det er da en dejlig udsigt på vej derhen
Ja sådan tænkte jeg faktisk imorges – ikke lige da vækkeuret ringede, men da jeg var kommet ud af døren og gik ned mod mit nye fitness center. For ja jeg har nu meldt mig ind i et midlertidigt fitness center de næste 3 måneder. Da vi spurgte på prisen første gang (i søndags) var den 100 kr. pr måned, i går var den så 1000 kr. for 3 måneder. Ja det er jo noget af en forskel. Hernede i Indien må man bare sande at man altid skal spørge om det samme flere gange, for det er ikke sikkert man får samme svar.
Nå men er nu meldt ind i Leena Mogre fitness. Det er faktisk et ok fitness center og har mere eller mindre de maskiner jeg har behov for. Og så tager det kun ca. 7 min at gå dernede fra lejligheden. Det er da lækkert ikke at have længere til ens træningscenter (Golds Gym er samme afstand), og da jeg gik derned imorges havde jeg de positive tanker med mig.

At kunne gå til fitness center, hvor solen allerede er stået op kl 7.20 om morgenen og temperaturen er ca. 25-30 gr. Det er da lækkert. Vejen derned er store brede veje, men dejlige grønne træer – det kan man da kun blive lidt glad af.

Det eneste minus var, at træningen var hård og det er virkelig hårdt at komme i gang igen – både med styrke og med cardio. Når jeg løber med 12 km/timen, så føles det som førhen 14 km/timen. Jeg føler mig vildt presset på 12 km/timen, som plejer at være mit start tempo uden problemer. Vægtene er også lige røget en tak ned. Men men men jeg er i gang og det skal nok komme hen af vejen, for sikke en dejlig dag det er i dag.

Dagens aftensmad var ligeledes dejlig. Tunsalat med papadams. Nemt, hurtigt sundt og lækkert. I tunsalaten anvendte jeg følgende (til 2 pers.)

Tunsalat:

- 2 dåse tun i vand
- 200 gr yoghurt
- 1 rødløg i små tern
- 1 agurk i små tern
- 2 gulerødder i små tern
- salt, peber og oregano

Ingen kommentarer:

Send en kommentar