Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 12. april 2013

Game over

Sådan er min fornemmelse i kroppen pt. Stadig ikke rask og ved at være godt frustreret over dette. Mit løb er på søndag, men må nok indse at det kommer jeg ikke til at løbe. Flybillet og hotel er bestilt, så tager afsted, men må nøjes med at heppe på Michael, der skal løbe marathon.

Jeg har selvfølgelig pakket mine løbesko og tøj med i kufferten i tilfælde af et mirakel skulle finde sted. Håbet lever jo endnu, men det er tæt på at gå ud.

Jeg kan snart heller ikke huske, hvornår jeg sidst har haft så lang en træningspause og det begynder at gå mig lidt på. Føler mig slasket og slap og trænger virkelig snart til at træne igennem - så snart energien kommer igen...
Nok den mest kedlige aftensmad, men hvad jeg lige orkede idag: Suppe med brød

Ingen kommentarer:

Send en kommentar