Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 7. april 2013

At give op...?

Nej det gør jeg ikke, men igår var virkelig hård træning. Det er jo også næsten 2 uger siden sidste træning og sygdommen sad stadig lidt i kroppen. Var total træt og svimmel men kom igennem. Først en god gang styrketræning med makker. Dejlig at komme hjem til vante, gode maskiner samt træne med en makker og vi fik trænet godt igennem. MEN så kom vi til løb - dette havde jeg hverken glædet mig til og frygtede hvor meget jeg egentlig kunne holde til.

Tja kan kun sige det er de hårdeste 5 km jeg nogensinde har løbet... Måtte ned og gå efter 3 km da jeg var svimmel og fik hosteanfal. Og så op og løbe igen. For i mål det skulle jeg jo.
Jeg kom det også, men var helt færdig bagefter. Kan slet ikke overskue 10 km om en uge....

Men min belønning ventede forude. Skulle mødes med en veninde på cafe. Min yndlings cafe hvad angår mad. Havde i den grad set frem til dette. Og det smagte fantastisk :-) så at give op er ikke på tale, og da slet ikke når sådanne en belønning venter en...

Dejlig broccoli salat med kylling og kikærtemos.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar