Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 10. april 2013

Sygdom....IGEN

Lige som jeg troede jeg var ved at komme ovenpå igen ja så kom tilbagefaldet.
Var helt skidt i går aftes og måtte droppe min træning. En træning jeg ellers i den grad havde glædet mig til, da det var ned til mit gamle savnede fitness center, jeg plejer at undervise i. Samt træning med en god veninde jeg ikke har set i lang tid. Men måtte aflyse det hele og hoppe hjem undet dynen og sove.
Idag er der kun lidt fremgang, jeg har det stadig ikke godt og kan ikke helt overskue noget og slet ikke træning. Det er virkelig underligt og ret frustrerende når nu jeg havde glædet mig så meget til at træne hjemme i DK igen.
Så jeg er nu meget usikker på om jeg kommer til at løbe på søndag i Indien. Formen er væk og helbredet har det ikke godt. Æv æv æv

Skal nu til at pakke mine ting, for flyver allerede tilbage imorgen tidlig, så når ikke engang at træne inden søndag. Ahhh ikke tilfreds

Ingen kommentarer:

Send en kommentar