Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 19. april 2013

Dårlig form

Sådan føltes det imorges da jeg kom afsted til træning i Golds gym for første gang i over 3 uger. Inge havde en træning da jeg var hjemme i DK, men ellers har jeg intet lavet pga sygdom.

Og det var hårdt. Pressede ikke max i styrke, da jeg kunne mærke energien ikke var som den plejer at være til træning. Men det var dejligt at være tilbage og havde de første 5 som spurgte hvor jeg havde været henne. Jeg plejer jo at komme ret regelmæssigt om morgenen ca 6 gange om ugen, så efter 3 ugers fravær kunne de ikke helt forstå det. Det er da dejligt at folk spørger og det er bare dejligt at være tilbage.

Så nu er det bare at sætte igang, så formen kan komme tilbage igen. Jeg føler jeg ser mega slap og blød ud på dagens billeder fra træning. Det må der laves om på.
Blød form... hmmm ikke tilfreds

Ja ja man ser ikke altid pæn ud når man træner, men der skal jo presses igennem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar