Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 5. april 2013

Netshopping - pink lady

Er der en ting jeg aldrig bliver træt af så er det netshopping. Det er da fantastisk.. Denne gang er det et par nye løbesko, så nu må vi håbe der er fart i disse. Jeg elsker dem allerede og glæder mig så meget til at prøve dem imorgen... Ja ja man kan hurtig blive frisk og rask med et par nye sko...

Som altid shopper jeg som regel træningsko fra en hjemmeside, nemlig denne. Det er billigt og fragten er til at betale. Og så er det sikker levering. Har bestilt derfra en del gange nu og altid fået hvad jeg bestilte.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar