Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 30. april 2013

Gym what???

...lukket... Ja imorgen er det helligdag her i Mumbai, hvilket betyder fitness centeret er lukket. Jeg forstår det faktisk ikke helt. For alle andre butikker, restauranter mm er åbne, og der er sjældent noget der har lukket i Mumbai. Men af en eller anden årsag, så er fitness centrene altid lukket på helligdage. Hvorfor???
Man har jo netop tid til at træne den dag. Selv min lille foto butik, hvor jeg får fremkaldt billeder har åben imorgen. Not happy !

Nå men jeg kan jo nok ikke gøre noget ved det, andet end at gemme energien til træning torsdag.

Min energi imorges var heller ikke helt på toppen, så måske min krop har godt af at lade op, med en fridag. Jeg kan jo bare bedst lide de dage jeg træner. Det giver mig bare en dejlig veltilpashed og en naturlig træthed i kroppen. Desuden giver det mig faktisk energi at træne - også til resten af dagen.

Nå men fridag fra job og træning skal nydes imorgen !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar