Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 16. april 2013

At skifte karriere...?

Et af de billeder dotoren så igår.
Kan ellers prale med at lægen der kom og så mig igår (med ny medicin til mig), målte bla min puls og var vildt imponeret over min hvilepuls. Han mente jeg måtte være professionel, men så lav en puls. Kunne kun blive lidt glad efter snart 3 ugers træningspause og meget lidt aktivitet ud over sofa og kontor arbejde.

Da han derefter så mine fitness billeder efter sidste konkurrence, var han helt overbevist om at jeg var det i den forkerte branche med mit arbejde. Han mente jeg skulle undervise og træne de kendte Bollywood stjerne og kunne tjener enormt mange penge på dette. Så det var da bare at skifte karriere, hvis jeg ville tjene nogle gode penge.

Det lyder spændende, men tror nu jeg holder mig til mit almindelige arbejde. Men ja det er korrekt at der er enorme summer af penge i Bollywood verdenen hernede, og det område jeg bor i, bor der ligeledes mange kendte stjerne i. Fitness er meget hypet hos dem, og især det at have personlig træner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar