Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 26. april 2013

On my way back

Endelig..

Efter 4 1/2 uge siden sygdommen ramte mig er jeg endelig ved at være tilbage. Holdte træningsfri igår og havde store forventninger til dagens morgen træning.

Men det startede ikke godt. Vågnede med ondt i maven og med alt for lidt og dårlig søvn. Så total umotiveret traskede jeg afsted til fitness centeret. Forventede faktisk ikke rigtig noget.

Men det gik heldigvis ok. Styrken er der stadig ikke helt men den er på vej. Kondien et også ret langt væk, men jeg løb 5 km uden pause.. Ja det lyder måske ikke så vildt, men når man ikke har kunne gøre dette i 4 uger så var jeg ret glad. Og denne gang også uden hoste anfald. Så det var fedt at føle optimismen igen.

Så jeg aner lyset for enden af tunnellen, men det er en lang vej op af bakke. Men jeg har viljen og skal nok komme tilbage.

På vej hjem fra fitness ligger der så en ko midt på vejen. Total uforstyrret af, at bilerne ikke kan komme forbi. Men da koen jo er hellig, er der ingen der prøver at få den væk. Så total trafik kaos.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar