Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 4. april 2013

Food heaven

Lokum... Nam nam, elsker dette tyrkiske dessert slik,
Især dem som smager a la skumfiduser med nødder...


Der er så meget dejlig mad her i Istanbul... Im in heaven.... Det skyldes nok også at man i Indien ikke rigtig spiser salat, og de få steder man kan få det, tør jeg ikke spise det. Derudover er det indiske gadekøkken lidt med maven, som indsats, da man aldrig lige ved hvordan den reagere bagefter.

Men her i Istanbul spiser jeg af det hele, og det er bare dejlig. Dejlig frihed til bare at spise, hvad man har lyst til, uden at tænke på renhed.

Jeg føler også idag, at jeg er ved at være rask igen. Det har taget hårdt og især på trænings psyken. Det var mega hårdt at se Michael løbe en tur imorges, imens jeg blot måtte blive tilbage og slappe af. Turde ikke løbe med, af frygt for ikke at have mere energi til resten af dagen.

Imorgen går turen mod DK og det bliver godt lige at komme hjem lidt igen, trods jeg har hørt det skulle være hunde koldt. Men træningsdate allerede lavet lørdag formiddag, så må vi bare håbe jeg ikke bliver helt ødelagt af knap 2 ugers pause.
Lækker salat med tyrkisk brød og oliven tapanade... Dejligt
Tørrede frugter i alle varianter og super dejlige nødde blandinger med tørrede kikærter.... Kan jeg sige mere?
                                      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar