Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 21. april 2013

Jagten på fitness

Idag er der ikke mere Golds gym... Lukket i 2 1/2 måned. Tis tis nu hvor jeg lige er begyndt at træne
igen. Nå men efter en tur til poolen idag var det tid til at gå på jagt efter et midlertidigt sted at træne. Jeg havde to centre i tankerne som er i gå afstand fra vores lejlighed. Så afsted og snakke med dem.

MEN blev da total chokket over prisen..... 1000 kr pr måned, hvis man ikke vil binde sig mere end en måned af gangen... WHAT???? Og nej vi snakker ikke luksus fitness eller noget, men gamle lokaler, dog fine maskiner og et par spinning timer om ugen. Standarden er langt dårligere end hvad man ville finde i DK. Og så til 100 kr. Det er da for vildt. Her kan man tydligt mærke at fitness er for de rige i byen og at vi bor i et dyrt område med mange Bollywood stjerner, der helt sikkert trækker prisen op.

Må afsted imorgen og forhandle lidt med dem. Jeg kan jo ikke undvære træning i 2 1/2 måned, men det skal også være rimeligt. Så jagten er stadig i fuld gang. Inden onsdag skal jeg have mig meldt i d et sted, for har noget jeg skal nå (et lille nyt projekt, mere om det senere).

Til aften blev det til nybagte boller. Havde medbragt noget dansk mel, da jeg var hjemme, da melet hernede ikke rigtig får bollerne til at hæve. Det er mere tungt og ikke som vi gerne vil have det til boller. Fik dog tilføjet noget havregryn og soyamel til bollerne, for at gøre dem lidt sundere. Michael fik sine helt egne, der blot var med dansk Hvidt mel. The bolle, som han kan lide det.

Mmmmm nybagte boller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar