Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 20. april 2013

Rigtig lørdag

Jubiiiii idag har jeg lørdagsfri, hvilket er noget nyt for mig her i Mumbai. Jeg har tidligere skulle arbejde om lørdagen, hvilket faktisk er ret hårdt. Hårdt kun at have en fridag om ugen, når man er vant til to. Så dagen blev skudt igang med træning.
Igen idag var det hårdt og kan mærke sygdommen stadig sidder i kroppen, og er også stadig på medicin. Men jeg prøver at tage det stille og roligt. Det kommer helt af sig selv, for bliver jeg for forpustet starter jeg et hosteanfald... Nå men nok om det...
For idag var desværre også sidste gang træning i Golds Gym i 2 1/2 måned... Ja de har lukket i SÅ lang tid pga renovering. Det har bare at blive godt. Men håber på at finde et nyt og midlertidig fitness center i weekenden. For den her bløde form samt manglende kondi skal der laves om på.... Har nemlig et nyt mål i sigte......... Mere om det senere..

Rigtig go rigtig lørdag (= weekend og fri fra job)

Bye bye Golds... Sidste træning i 2 1/2 måned

Ingen kommentarer:

Send en kommentar