Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 27. april 2013

Talaash

Jep jeg har lært et nyt hindi ord. Så nemlig en Bollywood film igår ved dette navn. Talaash betyder søger og jeg søger... Efter nogle pasta ready to eat med masser af protein.

Ja hvorfor nu det? Ideelt set vel jeg helst have ren mad, dvs frisk kød og grøntsager og ikke forarbejdet mad. Men dette produkt er i mine øjne et super alternativ, til når man er på farten eller ikke lige orker at lave mad.

Jeg kan finde det på amerikanske hjemmesider, men fragten er pæn dyr... Håber at kunne finde det enten tæt på DK eller Indien, så fragten ikke bliver alt for høj....

Nogle der kan hjælpe mig i min søgning???? Talaash :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar