Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 16. april 2013

Choko-protein lover

Ja det er hvad jeg er blevet de sidste par dage. Min appetit er ikke særlig stor, så derfor spiser jeg hvad jeg umiddelbart har lyst til, for bare at få lidt mere energi.

Det er ikke meget spændende mad jeg laver af for tiden, men choko må nok være temaet for min kost.

Morgenmad:  Figen/nøddestang (ingen choko her) + mandler
Middagsmad: Chokolade proteinbar (jaaaa nyindkøbte fra Iherb, mere om det senere)
Aftensmad: Havregryn med chokolade protein pulver og mandler + figenstang (mon ikke jeg når at få spist lidt mere her senere...)

-> spændende kost, nej slet ikke og kan kun håbe jeg snart er tilbage på sporet igen og væk fra alt det her sygdom.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar