Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 29. april 2013

Humus lover

Jeg bliver bare aldrig træt af humus. Og jeg elsker min hjemmelavede version, for så ved jeg hvilke ingridienser der i den.
Jeg har eksperimenteret en del med humus opskriften, for at finde den rette smag og stadig bevare sundheden. Og det er faktisk lykkes mig at lave en lækker humus helt uden olie.
Humus er så dejlig nem at anvende til mange forskellige retter. Salat, pasta, grøntsager og dip til alverdens madvarer.

Jeg anvender følgende når jeg laver humus:

  • Kogte kikærter
  • Yoghurt
  • Frisk hvidløg
  • Rødløg
  • Lidt citron saft
  • Masala krydderi samt salt og peber
Humusen har bedst af at trække nogle timer. Jeg laver den ofte dagen inden jeg skal spise den, så kommer alle smagsnuancerne meget bedre frem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar