Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 1. september 2012

September projekt...

.....som så først kommer til at starte imorgen: KOST KONTROL. Belly Delhi er tilbage og det er ikke kun mig der er forfængelig..
Nej du ved der skal ske noget når din kæreste prikker dig i maven og siger, sug den ind, og du kan ikke suge den ind ! Kærlig ment, men nok bare et godt lille tegn til at jeg skal tage mig sammen igen, som jeg egentlig allerede vidste.

Skabet er ellers fyldt op med masser af dansk slik, da vi netop er hjemvendt til lejligheden i Mumbai. Faktisk dejligt at være hjemme, men nu er ferie hyggen også slut. Den står en hårdt omgang træning i Golds Gym imorgen og så skal der til slagteren og handles kød og æg.

Efter at have siddet og læst et fitness magasin på flyet, stiger motivationen til lige at presse kroppen lidt længere ned i fedt procent ligeledes. Det er for mig altid en motivations booster at læse disse blade, da jeg bliver inspireret og får lyst til mere.
Så glæder mig faktisk allerede til at komme igang og tilbage på sporet igen. Så september står på kost kontrol og dermed ud med slik og unødvendige kalorier. For det er ofte disse små hapsere, der kan være mit problem. Ikke nødvendigvis særlig meget usund kost, men blot lidt for mange kalorier i små snacks som nødder, riskager og hvad jeg ellers lige kan finde :-)

Kan kun sige: SÆT I GANG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar