Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 3. september 2012

Wild rain...

Billede taget fra bilen - vejen er fuldstændig oversvømmet
Idag troede vi at vi skulle hjem og hygge med lidt god aftensmad, men vejret ville noget andet. det stod mildest talt ned i stænger på ægte monsun maner. Jeg har aldrig set så meget vand før, Gaderne var fyldt med vand og rickshaw holdte parkerede flere steder, da de ikke kunne køre videre. Der var ren trafik kaos, og mange steder kunne man ikke se vejen for vand. Folk gik rundt med vand langt over anklerne...
Jeg var ved at blive lidt nervøs for om vi kom hjem og med mine små fine stilletter, havde jeg ikke super meget lyst til at skulle ud og bade i dem.
Men hjem kom vi, blot ca 1 time senere (normalt 10 min).

Så træt og meget sulten blev det til det hurtigste aftensmad jeg kunne komme på: Pandekage...
Blot æggehvider pisket hurtigt med lidt HUSK, kokosmel (malet) og krydderier. Tilbehør blev spicy riskager og dessert var en dejlig proteinbar.

Træningen blev heldigvis udført i morges, da jeg ikke havde lyst til at bevæge mig nogen steder udenfor, da vi var kommet hjem. De er sku begyndt at holde øje med mig dernede i centeret. Idag spurgte en af de personlige trænere, hvor mange gentagelser jeg tog med de vægte (skulder løft). Da jeg sagde otte kiggede han imponerende (og jeg blev lidt glad). Derefter holdte han lidt øje med mig til næste set, hvorefter han kommenterede, at jeg godt lige kunne have taget 2 reps mere. Ja sikkert, men det var mandag morgen og kroppen var ferietræt, så følte ikke helt for 100% fuld gas (ja ja undskyldninger har jeg også).

Jeg er meget spændt på hvordan vejene ser ud imorgen tidlig, hvor en ny omgang dejlig træning venter. Håber ikke der ligger så meget vand som her til aften, for så hjælper mine gummistøvler ikke meget. Burde have haft en par vaders :-)
Æggehvidepandekage med fedtfattig ost, ketchup og tørrede spicy kikærter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar