Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 8. september 2012

Træningstanker....

Fedt fedt fedt

Fik trænet super her til morgen. Ikke at jeg var hverken frisk eller havde lyst til træning da jeg vågnede, for var utrolig træt. Men ved jeg elsker at have været afsted, så derfor er der ingen argumentation om morgenen med mig selv når jeg vågner. Det er blot op og afsted.

Fik hjælp af personlig træner igen i dag til biceps, så fedt at træne tungt. Vi plejer også altid lige at få os en lille snak og pulver og hvad der smager godt og virker, Det er faktisk meget hyggeligt og føler også at ham jeg snakker med syntes det samme.

Om den gode styrketræning eller det løftede humør gav mig mere energi ved jeg ikke, men da jeg satte mine ben på løbebåndet føles det rigtig i dag. Det er virkelig dagsformen der bestemmer hvor langt jeg kan løbe og i hvilket tempo. Det er som om at jeg ikke helt bare kan slå autopiloten på med løb, som jeg nogle gange kan med styrke, hvor jeg kan sige til mig selv, at jeg skal løfte det jeg plejer at løfte som minimum. Men dette gælder ikke for mig med løb. Måske fordi jeg ikke helt på samme måde finder glæden ved løb som ved styrketræning.
Jeg syntes det er meget sjovere at styrketræne og løb er mere for at holde formen og ikke blive for tyk J

Nå men jeg kunne mærke at i dag var benene gode og overskuddet var der, så der blev trykket på speederen på løbebåndet. Så jeg fik gentaget min succes med min PR på 5 km – 22.00 min. Fedt fedt fedt. Dejligt at kunne gøre dette mere end en gang!

Kosten kører nogenlunde. Jeg er ikke helt stringent med min kost, men synets jeg holder tilpas igen, så jeg kan holde den form jeg gerne vil. Der rumsterer stadig lidt konkurrence tanker i mit hoved, men jeg ved ikke om det nogensinde kommer til at blive en realitet. Pt. prøver jeg at se om jeg ikke kan komme til at se og opleve deres kæmpe store konkurrence i Inden, Sheru Classic. Den holdes desværre i Delhi og ikke i Mumbai som sidste år, men vil så gerne se den. Det er en stor international konkurrence for professionelle, så der bliver helt sikkert en masse flotte atleter at kigge på og nogle kæmpe bodybuildere….

Ingen kommentarer:

Send en kommentar