Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 15. september 2012

Personlig træner..

Det er lidt pudsigt, men flere og flere begynder at henvende sig til mig med træning og kost. Nu vil de i form og jeg skal hjælpe dem. Blandt andet fra kontoret er der nogle piger der gerne vil have hjælp. Jeg må jo udstråle fitness et eller andet siden de kommer til mig. For der er jo masser af personlige trænere i fitness centrene. men måske de har brug for en de kender, der kan sparke lidt til dem i dagligdagen..

Uanset hvad så vil jeg gerne hjælpe. Elsker folk der er dedikerede og gerne vil opnå et mål. Hvis folk virkelig gerne vil og er villig til at gøre noget for det, så er det fedt at arbejde med. Men folk skal også ville det, eller føler jeg at jeg spilder mig tid.

Havde en pige der gerne ville tabe sig, og vi sad og snakkede om kost og hvad hun skulle prøve at holde sig fra, så hun kunne starte stille og roligt og så kunne vi ændre lidt mere på kosten bagefter. Hun var helt klar og ville så gerne tabe sig, men dagen efter sad hun med en pose chips og de efterfølgende dag med chokolade kiks - ja så nytter det jo ikke noget.
Kan være jeg er lidt hård i det, men hvis folk ikke gør en indsats, så gider jeg heller ikke hjælpe. Man skal ville hjælpes.

Men et andet positivt eksempel er en anden pige fra kontoret, som blev inspireret af min salat til frokost, og nu er hun begyndt at lave salat istedet for alle de ris med sovs, samt at koge kylling til salaten. Fedt at kunne inspirerer og se at hun tager det seriøst.

Nå men personlig træner bliver jeg nok ikke lige pt - tiden er der ikke til det, men elsker at kunne hjælpe folk i den rigtige retning
Måske jeg burde overveje at få % i Golds gym med de medlemmer jeg kan trække til .-)

Elsker bare disse bukser...

... er de ikke bare dejlige..?


2 kommentarer:

  1. Typisk første historie og så fedt med den anden pige..
    Er helt pjattet med din blog :)

    SvarSlet
  2. Ja det er nemlig typisk... har allerede opgivet hende.. Men den ande pige tror jeg på :-)

    Og mange tak for de dejlige ord - det er super dejligt at høre :-)

    SvarSlet