Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 6. september 2012

Nyt tøj, nye sko = motivation ?

En af de ting der er med til at holde min motivation oppe ved træning er nyt tøj. Det kan lyde banalt og måske lidt overfladisk, men det hjælper for mig. Jeg elsker at købe eller bestille nyt træningstøj over nettet og komme i gang med at træne idet. Og hvis skoene så matcher til bukser eller top så er det helt perfekt.
Jeg føler mig bare mere tilpas og det giver mere selvtillid med lækkert matchende tøj.

For nylig bestilte jeg nogle nye toppe samt et par sko. Hvis jeg køber over nettet køber jeg altid fra sportsdirect, idet de oftest er noget billigere end butikkerne. De har en masse skrammel men også en masse dejligt nyt tøj. Nike er helt klart min favorit og det var også det jeg fik bestilt denne gang.
 
Nye sko.....
 
...for har man en gul top skal man da også have gule sko...






 
Og har man blå sko...

..så skal man da have en top der passer dertil..
Her lettere svedig fra dagens morgentræning


Ingen kommentarer:

Send en kommentar