Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 5. september 2012

Træning på "tom" mave...

I og med jeg primært træner om morgenen og ikke længere om aftenen, er jeg ligeledes gået over til at træne på tom mave – eller tæt på. Jeg kan egentlig bedst lide at træne med lidt energi indenbords og også helst efter min krop har været i gang nogle timer, for at kunne yde mest muligt. Men da dette ikke altid er muligt er morgentræning blevet til det nye for mig... :-)

Min krop begynder at have vænnet sig til det, go det fantastiske ved morgentræning er, at man resten af dagen kan slappe af og ikke stresse over at skulle nå træning senere på dagen. Især de dage hvor arbejdet kan trække ud og det kan blive sent inden man kommer hjem.

Jeg vælter mere eller mindre ud af sengen, tager tøj på og tager afsted, så der går kun ca 20 min fra vækkeuret ringer, til jeg er ude af døren. Derfor er der ikke rigtig tid til morgenmad inden træning. Det jeg så er begyndt at træne på, for blot at få lidt energi (også rent mentalt) er på BSN Hyper FX Jeg føler egentlig det virker, om det så er placebo eller ej, så tager jeg det så længe jeg føler en effekt. Jeg har tidligere sværget til Super PumpMax, men ville prøve noget andet. Den eneste ulempe ved BSN Hyper FX er, at smagen ikke er specielt fremragende, men det bliver blot hældt ned.

 


Nogen kan måske tænke hvorfor alt dette pulver og hjælper det overhovedet andet end man bruger en masse penge på det?? Ja det er jo et godt spørgsmål. For mig hjælper det til mere energi, men om den energi kommer fra pulveret eller blot ved tanken om at jeg har drukket det, ved jeg ikke. Så længe jeg føler det hjælper, så tager jeg det.

Glæder mig allerede til morgendagens gang træning med masser af pump på…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar