Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 9. september 2012

Protein kage hygge...

De siger hernede at monsunen skulle være på retur, men siden vi i denne uge havde total oversvømmelse i gaderne og en del regn de sidste par dage, så ved jeg ikke helt om jeg syntes det giver mening.

Når det regner så er det ofte også lig trafik kaos, hvilket var hvad der skete igår på vej hjem fra arbejde. Og når jeg kommer hjem lidt i otte, er sulten og blot har lyst til at ligge på sofa og slappe af, ja så skal det være hurtig mad.

Da det skulle være ren råhygge på sofaen, havde jeg mest lyst til proteinkage. Så det blev der bagt. Samme opskrift mine muffins, blot i kageform og med ca 20 gr hakkede madler tilføjet. Nemt, hurtigt og lækkert. For jeg havde brug for noget lækkert og sødt, da Michael havde købt chokolade og jeg ville ikke falde i og spise med. Men når jeg blot har alternativer til det usunde, er det ikke noget problem.

Et stykke proteinkage med kanel....
 
Også lækkert med sukkerfri syltetøj på toppen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar