Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 9. september 2012

Happiness at gym...

Færdig og svedig efter dagens træning...
Fik da lige set lidt Ice age imens jeg løb.
Dejlig aflednings manøvre...
Så er træningen overstået og det var fantastisk træning idag. Lysten var kun halvt tilstede inden jeg tog afsted, men fik mig en super træning. Det siger bare lidt igen om, at det er med at komme afsted og ikke diskutere med sig selv om man skal, skal ikke.
God tung træning med hjælp fra personlig træner (den samme som plejer at hjælpe mig) og efterfulgt af gode ben, der fik løbet i 45 min - dejligt. Det var i kontrolleret tempo hele vejen, da jeg ikke rigtig følte for at presse mig selv på tempo, men blot have lyst til at få en lidt længere cardio træning idag.

Perfekt... 45 min løb overstået...












Altid sjovt at se sig selv træne på video. Kommer vist ikke helt så højt op som jeg selv tror... Hmm der må arbejdes noget mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar