Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 17. september 2012

Golds Gym by night

Imorges måtte jeg opgive træning. Vågnede og var helt smadret. Når man arbejder 6 dage om ugen, så har jeg brug for hvile og afslapning om søndagen, men når jeg så ikke får det, som igår, ja så er mandag morgen bare hård...

Derfor besluttede jeg hurtigt at lade min krop få lidt ekstra tiltrængt søvn og skubbe træningen til om aftenen. Det var også min første gangs styrketræning om aftenen, da jeg tidligere kun har været på spinning timer om aftenen.

Big guys come out at night :-)
Jeg kan kun sige at det er et andet center om aftenen, på godt og ondt. Der er MANGE folk, men også lidt mere seriøse folk. Så det er både fedt og inspirerende men samtidig også lidt for klemt. Jeg fortrækker helt sikkert min morgentræning, så det må det blive til imorgen.

Efter en god gang styrke af ryg, fik jeg sneget mig ind på en spinning time, da alle løbebånd var optaget, så ja hvorfor ikke. Og så havde jeg egentlig også en anden lille bagtanke med at tage på timen.. Det fortæller jeg om senere :-)

Bager desuden for 4. gang på en uge min mocca mandel kage - det er bare den bedste opskrift! Spiser lidt om aftenen og tager noget med i madpakken dagen efter, som et lille mellemmåltid. Den er så dejlig klistret og tung som en brownie kage... Perfekt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar