Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 2. september 2012

Lets get it startet....

Så er jeg tilbage i mit dejlige Gym og fik trænet godt igennem. Dejligt at få brændt lidt kalorier af og få presset kroppen lidt.
Jeg kan mærke at jeg elsker at træne i det center og bliver glad hver gang jeg kommer afsted. Vi var ellers lidt sløve på sofaen imorges, nok grundet ferie mode, så det var lidt hårdt at hive sig selv afsted. Men nu er det en dejlig fornemmelse i kroppen at have ydet, så der kan nydes. Jeg ved jeg elsker fornemmelsen af at have været til træning og elsker også selve træningen. Det giver mig mere motivation at kunne se kroppen arbejde og tænke, at man gerne lige vil ændre lidt her og der. Og det kan man, hvis man vil.

Det handler om vilje og dedikation: VILJEN TIL AT VILLE, GIVER EVNEN TIL AT KUNNE

Idag skal der slappes af og hygges inden arbejdet og hverdagen kalder igen imorgen. Og så er det jo kost kontrol måned, så der skal sunde sager på bordet idag samt kalorier med omtanke. Så selvom det er sundt, betyder det ikke frit indtag.

Dagens mad i billeder.....

Elskede morgenmad: havregrød med mandler, kanel og sukrin

Pre-workout drik fra BSN - skummede mere end jeg lige havde forventet

Shake efter træning

Puffede ris, som de normalt steger i olie
med krydderier i Indien - her dog naturel


Hjemmebagt vanilje/banan protein kage - nam nam
  
Gæt hvad dette er..... Peanutbutter.
Fik dette på en rugbrød. Ja man kan
købe vacuum pakket rugbrød i Indien


Aftensmad: Kylling stegt i masala og hvidløg med
salat bestående af dampet hvikål, grøn peberfrugt, agurk,
rødløg og tørrede kikærter med krydderier. Perfekt

 
Snack til film hygge - Pepsi diet + indien spicy halløg ala riskage kugler


Ingen kommentarer:

Send en kommentar