Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 24. september 2012

Sheru classic - here I come

JUBIIIIII. så lykkes det endelig.. Jeg skal til Sheru classic... Altså ikke som deltager, men blot som tilskuer. Jeg troede faktisk ikke jeg kom afsted, da konkurrencen iår er i New Delhi og ikke i Mumbai, som sidste år.
Men efter lidt overtagelse af min kæreste er han nu klar til at flyve til Delhi med mig, for at se konkurrencen. Jeg er overbevist om, det bliver et mega show, og det er jo med alle de store atleter fra USA mm der deltager.
Jeg glæder mig sindsygt meget - og håber virkelig der bliver en fed stemning. Der er også tilknyttet en stor messe sammen med konkurrencen, men små events og andre konkurrencer - det kan kun blive godt. Check det ud her: Sheru classic 2012

Glæder mig til at se figure klassen, og hvor store de egentlig er, når man er pro. Glæder mig især til at se Nicole Wilkins (billedet nedenfor) - er sikker på hun kommer til at se drøngodt ud på scenen. Det er virkelig motiovation, så det batter....


Så min totale glæde over at skulle se den største fitness konkurrence i Indien og ja nok i Asien, bliver fejret med proteinkage - ja hvad ellers. Og gæt engang.. Mocca proteinkage med mandler.. Den skuffer aldrig...

Protein mocca kage med mandler...

..og med et tyndt lag peanutbutter på toppen er det helt vidunderligt
Dessert, vandmelon. de smager så fantastisk hernede og koster ingen penge... (ca 3-4 kr for en melon)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar