Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 16. september 2012

3 i 1

Sådan har min søndag været idag; 3 i 1. Har lavet tre forskellige ting på sammen dag, men alle sammen dejlige ting og oplevelser.

Startede dagen med en god gang træning. Fik sat PR i skulder pres, hvilket var rigtig dejligt, da jeg har følt at styrken har stået lidt stille i lang tid. Derefter forsatte jeg på løbebåndet og fik løbet 10 km på 46.16 min, hvilket jeg faktisk også tror er ny PR for mig. Jeg har ikke løbet 10 km særlig mange gange, så det med tiden på denne distance er ikke helt så klar for mig. Bare at komme igennem de 10 km er dejligt for mig.

Så med dejligt overskud på træningsfronten gik turen videre til BRUNCH. Yes brunch i stor stil på Hotel Marriott (5 stjernet hotel), med masser af gode sager. Kan kun sige, at jeg endte med mavekrampe og havde det skidt i op til flere timer efter. Selv nu hvor kl er 20.30 har jeg stadig ikke lyst til mad. Er helt fyldt og mæt. Og syntes ikke engang jeg gav den så meget gas, som jeg nogle gange kan gøre. Men kunne ikke undvige dessert bordet. Og det er her det går galt for min mave.. Men men men det smagte dejligt...



Derefter videre til formel 1 show med Lewis Hamilton. Masser af mennesker og fart på bilen. Fedt at se lidt show i gaderne og vejret var heldigvis nogenlunde med os idag. Fik kun 5-10 min regn, så det var til at klare. Det var egentlig blot lidt show og reklame for det rigtige formel 1 løb, der finder sted i New Delhi om en måneds tid.
Så fyldt med dejlige indtryk, vil jeg nu nyde resten af aftenen på sofaen og lade op til morgen træning, da det er tiltrængt på min stadig lidt for fyldte mave :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar