Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 27. september 2012

Go go go Golds spinning

Så skete det.. Jeg havde min time i Golds Gym i Mumbai - jeg var på forhånd lidt nervøs. Ikke for at undervise, men mere for om medlemmerne ville kunne lide min måde at køre time på og om det evt ville udvandre. Men nej. Det var en SUPER FED TIME.
Det var ellers ikke lige et publikum af udseende der lignede nogle der skulle give den gas, men mere hygge cykling, men det var ikke hvad jeg havde på programmet idag. Den skulle have fuld skrald og der skulle svede og kæmpe idag - og det blev der.

De var utrolig medlevende på timen, kom med hep råb og gav den gas. Der var jublen og masser af smil. Det var fedt. Fedt at være tilbage i sadlen og fedt at få energi tilbage fra medlemmerne. Om de lige syntes min musik var den fedeste, ved jeg ikke. Men jeg havde jo en trumf i ærmet - ægte Bollywood sang til slutspurgt og så skal jeg love for de ellers ret trætte medlemmer fik energi tilbage. De blev nok både overraskede og glade over hindi musik fra en udlænding.

Jeg fik ligeledes gode tilbagemeldinger efter timen, og folk spurgte om jeg ikke skulle køre igen. Men nu må vi se. Indtil videre er planen bare denne time. Blot for at prøve det og for at se om jeg kunne motivere en flok indere til spinning a la DK style. Og det lykkes.

Dejlig oplevelse og sidder her lidt stolt og glad over mig selv.

Aftenen nydes med min nye opfundne sunde pizza opskrift. Så nemt og lækkert. Dobbelt potion denne gang så der var til både mig og Michael.. Nam nam

Go go go, fuld fart og afsted - sorry lettere mørkt i lokalet... 

 Slutspurt og færdig - dejligt og folk klappede....

 Aftensmad efter en dejlig time med masser af forbrænding...
Sund proteinrig pizza....

2 kommentarer:

  1. Fedt med timen :) Dejligt at den gik godt.
    Kender selv til det med at man skal ind og have et hold man ikke har haft før, så kan slet ikke forestille mig hvor meget anderledes det er når det er i et andet land :)

    SvarSlet
  2. Ja det var lidt spændende at træde ind i det lokale og bare se at folk var overaskede over det var mig der skulle have timen. En ikke inder...

    Men ja jeg er så meget mere positiv overrasket end hvad jeg havde forventet - så det var en fed oplevelse....

    SvarSlet