Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 31. august 2012

Dubai baby !

Der har været lidt stille her på bloggen, men det er fordi jeg holder ferie og nyder det i store drag. Har været til Coldplay koncert i Parken, som var super fedt og en rigtig dejlig oplevelse. Dagen efter var det afsted til Dubai - ren afslapning. Så vi har leget turister rundt i byen og fedet den ved stranden.
MEN ingen ferie uden træning, så har jo bestilt et hotel med fitness og var da lige forbi imorges. Det var godt nok lidt en sløj omgang træning, men følte ikke der var noget energi i kropen.

Arabisk aftensmad - mums

Føler jeg er begyndt at slippe lidt på den sunde kost og føler allerede det kan ses. Har ikke været helt tilfreds med bikiniformen her på ferien og føler min Belly Delhi er på vej tilbage. Ahhh jeg må til at gøre noget igen. Jeg følte ellers jeg lige var kommet derned, hvor jeg var tilfreds, men nu må der lige kæmpes lidt igen.
Realistisk set bliver det nok først når jeg lander i Mumbai igen så vante rutiner kan komme på plads igen. Så vil nyde Dubai, på trods af ekstrem varme.
Vi startede på dag 1 med at gå rundt for også at få lidt motion, men efter at have gået i ca 5 kvarter var jeg ved at gå helt kold. Høj varme, høj sol og ingen vand var ikke en god kombination. Så derefter har den stået på taxa resten af tiden - lidt doven har man lov til at være .-)

Stadig lidt guf tilbage i ryggen
 
Træning på hotel i Dubai

MEGET tunge ben idag, så ikke meget cardio træning


Ingen kommentarer:

Send en kommentar