Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 26. august 2012

Sommerguf - kiwi ismousse

Selvom regnen siler ned så kan man da godt lave lidt sommerguf. For en ting jeg har savnet er past. æggehvider. Disse er ikke til at opdrive i Indien og hvis de var, ved jeg heller ikke om jeg turde spise dem.
Så derfor havde jeg sådan lyst til at lave min hjemmelavede guf/is dessert, når nu jeg er i DK har og har muligheden.

Ingredienser til is mousse
Super nem at lave og består af følgende
(3 personer):
  • 3 bærer past. æggehvider
  • 2 ss Sukrin
  • 3 ss Skyr/yoghurt/Total
  • 2 kiwi
  • 2 ss Fun light med champagne brus smag
Æggehvider stivpiskes sammen med sukrin. Resten blandes i en skål ved siden af og piskes/moses og derefter blandes de to masser forsigtigt. Stilles i fryseren i 1 times tid og nydes.
Dejlig sund dessert med få kalorier og masser af proteiner.

Nam nam - klar til fryser, hvis man kan vente...
Idag kom jeg ikke i fitness center, men tænkte en løbetur i det fri ville være på sin plads. At løbe ude i det fri i Mumbai er tæt på umuligt grundet tæt trafik og ingen stier eller noget der ligner at løbe på. Derfor var det rart at komme en tur ud i den friske luft. MEN uhhh hvor var det hårdt. Mit løbebånd løber jo dejligt lige ud hele vejen og det gjorde min rute i Hinnerup omegn bestemt ikke. Jeg tænkte flere gange, hvor er det lige den der form gemmer sig henne, for det her er meget hårdt. Men jeg kom igennem og nu er det en dejlig følelse i kroppen at have været afsted. 7,1 km fik jeg målt ruten til på ca 34 min - tilfreds med dagens grupperede tærren. Men at lege med tanken om mere end 10 km udenfor ligger mig meget fjernt pt.
Løb er og bliver ikke min favorit disciplin - det er god træning, men det er ikke sjovt!

Lækker dansk aftensmad - skinke med frisk broccoli salat, friske tomater og bønner fra mor og fars have, hjemmelavet taziki og hjemme syltede agurker - Kan det blive bedre....???? Nej vel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar