Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 14. august 2012

Oh happy day...

Så kom min længe ventede levering af div protein varer endelig. Tror hele kontoret kunne høre min begejstring da jeg fik min pose. Jeg kunne ikke lade være med at tage lidt forskud på varerne på jobbet. Måtte lige smage en proteinbar og nogle karameller med protein som jeg fandt på nettet.

Jeg elsker pakker, selvom denne er åbnet. Proteinprodukter er dyre i Indien end derhjemme grundet import, så derfor har jeg bestilt det derhjemme og fået det bragt herned. Perfekt. Jeg bestilte denne gang fra gymgrossisten, som er det samme som bodystore. Mange dejlige forskellige barer J
Jeg glæder mig endnu mere til at skulle kokkererer med disse produkter og træne igennem på dem. Hyper FX har jeg aldrig prøvet før, men havde lyst til at teste om det er et godt pre-workout produkt.
Et billede der kan gøre så meget glæde hos mig.....
Jeg har ellers de sidste par dage været lidt halvsløj, med ondt i halsen og lettere træt. Det er nemt at fange noget sygdom hernede med skiftene vejr under monsunen samt enormt brug af air con indenfor. Jeg fatter ikke alle kontorer og butikker skal være så nedkølet, når nu der er så dejligt varmt udenfor.
Men det påvirker kun min træning en lille smule. Føler ikke jeg kan træne fuldt igennem, men presser den nu så meget jeg kan. Jeg rumler stadig i mit hoved med at gerne ville lidt længere ned i fedtprocent, men det er bare ikke nemt. Jeg ved hvad der skal til, men føler kun jeg er 90% motiveret – og de sidste 10% skal med for at det kan lykkes. Så formen er nok mere status quo, hvilket egentlig er ok, men bare ikke det der er mit mål.

Ferie venter om 2 uger og vil så gerne være lidt mere bikini klar end jeg er nu….

Ingen kommentarer:

Send en kommentar