Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 9. august 2012

Soja kugler - 50% protein

Idag fik jeg kokkereret lidt aftensmad ud over den sædvanlige pandekage. Jeg havde i supermarkedet fundet nogle soja kugler, som indeholder 50 % protein - det blev jeg da helt klart nødt til at prøve.

De skulle koges kort i vand og derefter kogte jeg dem videre sammen i en tomatsovs med tomat, løg, peberfrugt og usaltede peanuts.
Det smagte rigtig dejligt og et godt og nemt alternativ til en traditionel kødret, når kødet hernede ikke altid er så tiltalende.
De små soja kugler var helt tørre inden de blev kogte men fik en ret sjov konsistens, som minder lidt om ost bare med lidt mere bid i. Faktisk en god konsistens. Det er helt sikkert nogle jeg kommer til at bruge i min madlavning fremover.

Soja kugler i tomatsovs med grøntsager og min elskede papadams dertil
(de indeholder også en del protein, 20 %)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar