Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 19. august 2012

Magic 3 - I Golds Gym


Træt og glad
Så skulle det prøves hernede. Min Magic 3 træning, som består af 3 øvelser i 3 runder. Hver øvelser lige efter hinanden og 22 min pause mellem hver runde. Magic 3 består af følgende:
  • 15 stk bænkpres
  • 15 stk squat
  • 15 stk clean and press
 -> 3 runder

Jeg siger dig det er hårdt og 3. runde er ikke sjov. Idag var det endda hårdere end jeg husker det. Måske fordi det er lang tid siden jeg har gjort det sidst, og tror lige jeg fik lidt for meget vægt på til 3. runde. Men det er virkelig super træning. Fik afsluttet med 7 km løb på 31.30. Super fed træning idag!

Videoerne er fra første runde, så der var stadig lidt overskud. Men det forsvandt hurtigt i runde 2 og ikke mindst 3...
Bagdelen i sædet tak .-)


Pulsen bankes yderligere op med squat...


Sidste øvelse og det begynder at trække tænder ud.... (stadig kun første runde)



Post workout meal: Yoghurt med kiwi, mango, kanel, cookies & cream proteinpulver og mysli på toppen.. nam nam


Ingen kommentarer:

Send en kommentar