Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 16. august 2012

Kylling på den nemme måde...


Ser træt ud og er træt....
Super træning imorges. Vågnede ellers imorges og var total træt og kunne knap nok åbne¨øjnene. Men solen er begyndt at komme lidt frem igen hernede så det var super dejligt at komme ud til lidt solstråler og straks begyndte energien at komme ind i kroppen. SuperPump var da også lige kommet indenbords inden :-)

Fik styrketrænet godt og tungt idag og fik derefter løbet 7 km på 31.43 min, som nu er min rekord på den distance. Og det fede af det hele var, at jeg ikke engang var træt bagefter.

Til aften var det hurtig mad - kylling i tomat/kokossovs med løg og friske bønner/bønnespirer. Dertil papadams. Kogte tomatsovs/pure sammen med lidt kokosmælk med krydderier og tilsatte kylling og e hakket rødløg. Lod det hele simre i små 15 min og tilsatte derefter bønnespirer og kogte videre i ca 5 min, imens papadams blev varmet i ovnen i få min. Hermed færdig på 20 min fra start til at sidde klar ved bordet. Det er da dejligt.

Kyllingen var forstegt og lå klar i fryseren. Jeg plejer altid at have stegt/kogt kylling i frysren til de dage, hvor man ikke lige gider eller har tid til at lave mad og det bare gerne må gå lidt hurtigt. Så steger/koger jeg ofte en stor potion kylling og fryser ned i små potioner, så det nemt lige kan laves til en sund ret.
Det kan varmt anbefales at have dette liggende, for ikke at komme til at spise usund aftensmad, når man ikke rigtig gider lave mad.

Dagesn kylling på den nemme måde...

Kylling i tomat og kokosmælk sovs med løg og friske bønner/bønnespirer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar