Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 21. august 2012

Off-day = bake-day

Prøver at flexe mig lidt mere frisk..
Hmm virkede ikke

Trætheden melder sig på banen igen. Og det er ikke fordi jeg har skåret i kalorierne, tværtimod, men energien er væk i dag.
Jeg kom dog afsted til træning, for min samvittighed tillader ikke andet. Om jeg nogle gange er lidt for god til at presse mig selv, ved jeg ikke. Men jeg kan godt have en tendens til at træne det jeg har planlagt uanset, hvad min krop prøver at fortælle mig.
Så fik da trænet igennem imorges, men løbebåndet var helt udelukket efter styrke. Måtte ty mig til spinning cyklen med mig selv og min musik i ørene. Heldigvis virkede uret ikke i spinning lokalet, så fik kørt ½ time, hvilket var noget længere end jeg troede jeg kunne.

Jeg har ellers haft så god en energi periode og med super motivation til træning, men i dag var bare ikke dagen. Man må bare acceptere, at hver dag er ikke en god dag, men stadig glad for jeg kom afsted.

Til aften blev der bagt lidt i køkkenet for at hygge lidt og ”forkæle” min krop og smagsløg. det blev til mine puf boller bagt som "brød" i kageform. Nam nam


Igår aftes havde vi gæst, så der blev lavet lidt aftensmad, men vegetar aftensmad, da vores gæst var vegetar. Det blev til en go gang pandekager på indisk stil (chapatti lavet af vores maid) tilhørende hjemmelavet humus, tzatziki, div grønsager og kikærter. Selvfølgelig kom der papadams til som lidt snack tilbehør.
For lige at få sneget lidt ekstra proteiner ind, lavede jeg en lille tunsalat (ja ikke vegetar) med youghurt, krydderier og ketchup.

Aftensmad veggi style
  
Homemade chapatti


Ingen kommentarer:

Send en kommentar