Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 25. august 2012

Spinning på DK maner

Så fik jeg trænet igen idag med kort styrke og så spinning. Det skal udnyttes imens jeg er hjemme at kunne køre ordentlige spinning timer, og det er fedt. Motivationen til at tage på en spinning time er 100 gange større herhjemme end i Indien.
Det er nu ikke musikken der er problemet, men mere måden at køre en time på, det er bare ikke samme gode kvalitet i Indien som i FW Scan. Kan mærke jeg savner at kunne træne lidt holdtimer ind imellem i Indien. Det er nogen gange rart til afveksling. En go gang boksning/cirkeltræning eller step, ja det kunne være dejligt at have. Men det findes desværre ikke i mit gym i Indien.
MEN har idag fået købt mig SPD "låse" til mine spinning sko, så jeg i Indien kan cykle med spinning sko og ikke i kondisko. Glæder mig til at se om de passer til deres cykler :-)

En go gang flex efter styrke og inden spinning... Men øv hvor er mine overarme blevet små...

Jubii... spinning med rigtige spinning sko

Inden spinning fik jeg mig en dejlig omgang morgenmad a la protein pandekage. Jeg prøver at holde kosten sund imens jeg er hjemme, da jeg om 4 dage ligger på en strand eller ved en pool i Dubai. Så der er jo ingen grund til at øge formen med et ekstra kilo, blot fordi man er hjemme.
Der er ellers ting der frister, som jeg ikke har smagt længe.. Rigtig dansk slik og salt lakrids. Men kæmper imod. Så der er derimod tanket op med masser af tyggegummi og gajol i tasken. Ikke fordi der ikke findes tyggegummi i Indien, men igen er kvaliteten en anden. Så kufferten skal lige fyldes med lidt dejlig tyggegummi.
Pandekage bestående af æggehvider, proteinpulver og kanel. Men æble og mandler - GUF

Ingen kommentarer:

Send en kommentar