Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 15. august 2012

Hellig vanilje bolle dag...

Idag er independence day i Indien, hvilket er deres nationale helligdag, da de for 65 år siden blev selvstændige. Derfor har jeg fri fra job idag, men desværre også fri fra fitness, da det også er lukket... Øv øv havde lige glædet mig til at give den gas, når nu jeg har god tid til at træne idag og føler jeg har god energi. Men må jo bare glæde mig endnu mere til træning imorgen, for motivationen er i top for tiden !

Nå men det blev en tur til den lokale slagter for at hente lidt æg, så der kunne bages med mine nye produkter. Jeg har længe haft lyst til at bage mine vanilje boller, så dermed gjort. Og hvor var det fantastisk at få en dejlig potion søde vanilje boller, når alt har været i chokolade proteinens tegn de sidste 2½ måned.
Brugte denne opskrift til mine boller (dog uden vand)

Dagen idag skal bruges på sightseeing i Mumbai, så håber at monsunen viser sig fra sin gode side idag :-)

Vanilje boller
 
Vanilje boller i muffinsforme


Ingen kommentarer:

Send en kommentar