Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 8. august 2012

What a (PR) feeling…

Vågnede imorges og igen total træt, men kom ud af sengen og fik gjort mig klar til dagens træning. Inden træning har jeg droppet min morgenmad og træner faktisk på mere eller mindre tom mave. Det eneste jeg får inden træning er SuperPump. Jeg har førhen altid været tilhænger af mad inden træning, men syntes egentlig det fungerer ok med kun SuperPump.

Nå men jeg kom afsted og havde følelsen af, at det ikke blev verdens bedste træning i dag, da der var mangel på energi og måske også lidt humør. Men jeg ved ikke hvad det er der sker, når jeg træder ind i det gym, men 9 ud af 10 gange kommer energien til mig. Om det er centeret eller mit SuperPump vides ikke. Så længe det bare virker.

Masser af pump på dagens styrke træning og imens jeg lå og trænede kom et medlem hen til mig og sagde: You have the best body in this gym”. WHAT???? Måtte sige at det troede jeg ikke, men det mente han bestemt. Total energibooster jeg fik mig der.
Med den dejlige bemærkning gik jeg over på løbebåndet for at lave lidt cardio og syntes mine ben var ret friske i dag. Om det var komplimenten der havde givet mig 10 % ekstra energi ved jeg ikke, men jeg var klar. SÅ den fik gas og jeg ville se om jeg ikke kunne nå et af mine mål. Jeg havde jo oprindeligt to mål: at løbe i en time og at løbe 5 km på max 22.30. Den første er nået så nu var det de 5 km jeg gik efter.
Jeg vidst jeg skulle have fart på fra start for at kunne nå det, så det kom der. Det gik over al forventning og jo jeg var da presset undervejs. Jeg får altid perioder, hvor jeg tænker nu kan jeg ikke mere og jeg har brug for at stoppe. Men gør det ikke. Og og og….. JEG KLAREDE DET !

Oh happy day....
Fik sku løbet 5 km på 22.04 min, så var mega høj af glæde da jeg gik hjem fra centeret – den fedeste kompliment samt ny rekord – elsker bare dette gym. Om det var den kompliment der gjorde udslaget i dag ved jeg ikke, men anyway så er jeg mega glad!

Total optur på træningsfronten idag

Trætte og glade fødder - har kun løbet stærkt i disse sko, så begynder at blive lidt overtroisk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar