Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 25. august 2012

Back home

Så er jeg sku hjemme i DK. Det blev lige ændret så fik jeg muligheden for at surprice mine forældre.... dejligt.
Det er nu dejlig at være hjemme og mange små ting man sætter pris på.

Igår måtte jeg lige en tur ned i mit fitness center, og hvor var det fedt at se en masse mennesker jeg ikke har set i lang tid. Fik trænet dejligt igennem med styrke og så lige en tur ind på en spinning time. Åh hvor jeg savner spinning som i DK, det er bare ikke det samme i Indien.
Glæder mig allerede til at træne igen idag i mit andet hjem, Fitness world Scan

Til aftensmad hos mine forældre var der også speciel bestilling på menuen: OKSEKØD. Køer er jo hellige i Indien så dem spiser man ikke. Fik dejlige oksekøds frikadeller med feta, soltørret tomat, løg og hvidløg samt en dejlig stor frisk salat til.

På flyveturen hjem prøvede jeg noget nyt: diætmad. Jeg bestilte diætmad på flyene for at håbe at kunne spise lidt sundere undervejs. Jeg syntes det er svært at få spist ordentligt når jeg rejser i så lang tid. Desuden har jeg en tendens til at spise alt for meget, fordi man keder sig lidt på turen.
Diætmaden var faktisk ok og den vil jeg helt sikkert bestille igen. Jeg har dog kun billede af den ene ret (fik tre ialt). 100% sunde var de ikke, men trods alt bedre end den almindelige menu.

Diæt venlig flymad: oksekød, laks og salat med ost, frugt, bolle, marmelade uden sukker, juice og cola light :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar